לוגו עסקים

כל פתרונות הטלוויזיה לעסקים במקום אחד

yes הטלוויזיה הטובה והאהובה בישראל, מציעה ללקוחותיה עולם תוכן עצום של כ - 140 ערוצים וספריית VOD מלאה הכוללת עשרות אלפי תכנים.

מה הפתרון המתאים לעסק שלך?

פתרונות לעסקים
בתחום הספורט
והכושר

פתרונות לעסקים בתחום הספורט והכושר

חדרי כושר, סטודיו פרטי ומרכזי חוגים. גם מטפחים את הגוף וגם נהנים ממגוון חבילות צפייה מותאמות לבחירתכם.

פתרונות לעסקים
בתחום התיירות
והמלונאות

פתרונות לעסקים בתחום התיירות והמלונאות

צימרים, Airbnb, בתי מלון, מרכזי ספא: חבילות צפייה מותאמות עבורכם, כדי שתוכלו לספק ללקוחות את החוויה המושלמת.

פתרונות לעסקים
בתחום הבריאות

פתרונות לעסקים בתחום הבריאות

מרפאות וחדרי טיפול: עם חבילות צפייה מותאמות במיוחד עבורכם ובמחירים משתלמים במיוחד!

פתרונות טלוויזיה
לדיור המוגן
ולקיבוצים

פתרונות טלוויזיה לדיור המוגן ולקיבוצים

כל חבילות התוכן בהתאמה אישית לכל בית ודייר במחירים משתלמים במיוחד!

מעוניינים גם באינטרנט לעסק שלכם? יש לנו את הפתרונות המתקדמים ביותר. להשארת פרטים >>

איכות שידור וטכנולוגיה מתקדמת

מגוון רחב וגמיש של פתרונות

תוכן איכותי מבית yes

שירות אישי מענה מהיר ואיכותי נציג אישי המלווה את העסק
באופן קבוע וישיר

תמיכה טכנית 24/7 מערך שירות תמיכה 24
שעות ביממה, כולל סופי שבוע

פעילות מוקד שירות א׳-ה׳ 8:30-17:30 ימים א׳-ה׳
8:30-17:30

להצטרפות >>

שאלות ותשובות

מתי מתבצע חישוב החיוב החודשי בחשבונית?
חשבוניות חודשיות ללקוחות עסקיים נסגרות בתאריך 20-21 לכל חודש. כל חיוב או זיכוי שיבוצע לאחר תאריך זה ייכנס לחשבונית הבאה. החשבונית נשלחת בפועל בתחילת כל חודש עוקב.
כיצד ניתן לקבל העתק של חשבונית?
ניתן להתקשר למוקד השירות בטלפון 2088* או לחלופין לשלוח בקשה במייל לכתובת csrbusiness@yes.co.il או למייל הישיר של אחראי השירות בצירוף פרטי המנוי- מספר לקוח, שם העסק.
כיצד ניתן להזמין אינטרנט לעסק?
על מנת לקבל הצעה לחבילת אינטרנט משתלמת לעסק ניתן להשאיר פרטים כאן
תוכלו להיעזר גם בנציג השירות במוקד הטלפוני שמספרו 2088* שיחבר אתכם לנציג של בזק בינלאומי.
כיצד ניתן לעדכן הוראת קבע?
ניתן להתקשר למוקד השירות בטלפון 2088* או לשלוח טופס הוראת קבע חתום מהבנק לכתובת המייל csrbusiness@yes.co.il בצירוף פרטי המנוי- מספר לקוח ושם העסק.
כיצד מתאמים טכנאי בעת מעבר משרד/דירה?
על מנת לתאם הגעת טכנאי במועד המועדף עליכם, יש ליצור קשר עם מוקד השירות בטלפון 2088* לפחות 3 ימים לפני המעבר. לקראת השיחה יש להכין פרטי מנוי – מספר לקוח או ממיר וכתובת מלאה שאליה יבוצע המעבר. כמו כן, כדאי לברר מבעוד מועד האם במיקום החדש קיימת תשתית של yes – צלחת לווין, שקעים וחיבורים ולעדכן בכך את הנציג במוקד השירות.
כיצד ניתן להזמין ציוד?
ניתן להתקשר למוקד השירות בטלפון 2088* או לשלוח בקשה במייל לכתובת csrbusiness@yes.co.il או למייל הישיר של אחראי השירות בצירוף פרטי המנוי- מספר לקוח ושם העסק.
כיצד ניתן להוסיף ערוץ שאינו כלול בחבילה שלי?
ניתן לרכוש את הערוצים באופן עצמאי דרך ערוץ 100 בממיר או ליצור קשר עם מוקד השירות בטלפון 2088*
מה עושים במקרה של נזק או אובדן של ממיר או ציוד אחר?
במקרה של נזק או אובדן לציוד יש לעדכן את מוקד השירות בטלפון 2088*. באמצעות המוקד, ניתן לתאם מועד הגעת טכנאי לצורך אספקת ציוד חדש. שימו לב, לנזק או אובדן ציוד ישנה עלות משתנה בהתאם לסוג הציוד.
כיצד ניתן להקפיא מנוי?
ניתן להתקשר למוקד השירות בטלפון 2088* או לשלוח מייל לכתובת csrbusiness@yes.co.il עם מספר המנוי המבוקש ותאריכי ההקפאה. שימו לב, הקפאה איננה מבטלת את התשלום החודשי על שכירות הציוד.

תודה על פנייתך

נציגנו ייצור עמך קשר

רוצה לשמוע עוד? כל מה שצריך זה להשאיר פרטים ונחזור בהקדם

לשיחה עם נציג
מילוי פרטיך מהווה הסכמה לנציג yes ליצור איתך קשר באמצעות הטלפון / הודעות SMS על מנת להשלים את תהליך ההצטרפות.
או חייגו 2088*